There's a way to catch your dreams without falling asleep

Denna underbara tjejen, som varit min bästa vän i ungefär 7 år, fyllde hela 18 år igår. Helt otroligt sjukt, i mina ögon är vi fortfarande 12 år gamla små fisar. Jag hade iallafall en av de bästa kvällarna på väldigt länge igår med de allra bästa människorna. Efter så mycket stress att jag nästan gick in i väggen fick vi tillslut fram en överraskning som jag tror och hoppas blev väldigt uppskattad haha! Jäkligt lyckad kvällen enligt mig, och den slutade på allra allra bäst. Sen fick jag ju också träffa Cissi som även hon fyllde år igår.19 ÅR!!! Vad händer?? Igen, hundra miljoner grattis till dig underbara vän ♥. Från och med nu tror jag att jag måste börja gå och lägga mig lite tidigare och vända tillbaka dygnet innan skolan börjar. Inte blivit många timmars sömn de senaste dagarna! Idag fick jag dra mig upp för att åka till Jönköping och köpa en ny säng, men nu ska jag nog ta det lugnt några timmar frammåt. Göööööttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0