Ordinary love









Heeeejsan. Jag tittar fortfarande in här lite då och då haha! Sitter och kollar på ett filmtips jag fick av Jeta, Captain Phillips, än så länge verkar den jätte bra men jag är så sjukt sugen på sömn så får kolla klart imorgon. Kan ha något att göra med att jag gick upp tjugo över sex till jobbet idag, plus att jag var hos Clara på lite middag tills rätt sent på lördagkvällen så inte konstigt att jag är trött. Världens lugnaste helg men ändå go! Alltid härligt att sitta och käka och snacka/ha det allmänt gött med vänner samt att jag har kollat på så sjuukt bra filmer denna helgen haha.. Frozen (har väl ingen missat dock) och det regnar köttbullar 2!! SEEEE! Höll på att pissa ner mig av skratt + grät. Förutom det har jag även hunnit med lite plugg nu ikväll tillsammans med Jeta. Hahah så underbart. Första gången vi jobbar tillsammans på en uppsats men antagligen inte sista, får se om vi kan få fram något inte allt för flummigt ur den där texten... Nu ska jag sova så får alla ha en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0