Smallpools - Dreaming



Hallå på er. Studiedag mode on för fullt idag.:) Så skönt att sitta hemma i soffan och ta det lugnt, sen är jag fortfarande förkyld så det är extra gött att lata sig. Har dock varit ute och gått en runda också, var jätte fint väder och det finns ju bara inget bättre när hösten börjar komma och solen ligger på! Igår var Cissi hos mig på kvällen så vi satt och pratade en stund vilket var jätte mysigt förutom att vi helt missade Svenska Hollywood fruar. Nu ikväll har jag äntligen klippt mig kortare igen (håret växer ju som ogräs) och nu ska jag bara super mysa hela kvällen. Haha, mycket mys i detta inlägg kände jag!!!! På tal om ingenting så har jag precis börjat läsa del två i Tatuh serien (läste ettan i Kreta) och måste bara säga att även om man har sett serien på tv så tycker jag att man ska läsa dessa böcker! Det är en helt annan upplevelse, och de är så extremt bra. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0