Onsdag

Tjolahopp! Bloggar för första gången på nya blogg.se appen, riktigt nice faktiskt måste jag säga. Har haft några dagar fyllda med plugg och redovisningsarbete som ska bli klart men de är värt det med långa dagar när man kan chilla i soffan på kvällarna. Massa roliga tv program som börjar nu med så de är ju underbart.. Ännu en sak som är fantastiskt göttigt med att de håller på att bli höst! Idag skaffade jag även gymkort så jag var och tränade med Cissi efter att jag varit på bibblan, har inte gymmat sen juni och det kändes härligt som faaaan så jag är glad ikväll! Myser lite framför Idol och sen blir det lite Greys avsnitt hehe.. El classico. Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0