Crete

Bilder från Kreta
Hello! Har varit sådär härligt dålig humor/uttråkad/speedad på samma gång hela dagen. Bra för mig då jag håller igång som sjutton och får saker gjorda men det är la min familj som får lida lite... Lämnade dock huset för att träna med Cissi vilket var skojj, sen har jag pluggat lite matte och faktiskt varit ute och kört med mamma. Måste bli bättre på det och inte låta det gå så lång tid emellan varje gång, så nu får det bli en gång i veckan i fortsättningen! Men det gick bra, körde lite mer på större väg idag och höll på och skita på mig men än så länge är ingen skadad! Nu ska jag snart äta lite äppelpaj och ta det gött resten av kvällen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0