29 September

Hej hej söndagsångest! Denna dagen har bara flygit iväg totalt. Cissi, Matte och Ebba sov hos mig inatt och det blev väldigt sent så vi sov ju bort en rätt stor del av förmiddagen.. Men hade iallafall en jätte go kväll, åt middag, kollade på skräckfilm och ba hade de riktigt göttigt. Som sagt har jag alltså inte gjort mycket vettigt idag men planen var faktiskt att jag och Cissi skulle ha tränat ikväll men då var ju självklart gymfan redan stängt. Så jävla skrattretande.. DEN ilskan var inte härlig att avsluta en seg söndag med men nu har jag iallafall åkt till pappa och andats ut lite. Nu tänkte jag se om jag kan sova några timmar även om man vände på dygnet igår. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0