Resolution

2 från helgen/lördags och två från veckan
Hej! Har undvikit att blogga ett tag i med att jag verkligen inte har något att skriva om.. Är så grovt dålig på att ta bilder också men får bättra mig lite i fortsättningen. Iallafall, helgen blev världens slapphelg med bl.a myskväll med Ebba och Filippa, "barnlördag" på stan, besök hos farmor och jobb. Denna veckan har börjat rätt hektiskt då jag har rätt mycket plugg och tänka på vilket fullkomligt stressar sönder mig. En bra sak är dock att vi är inne i oktober som är den allra bästa höstmånaden! Allt är så fint just nu så hoppas att det håller i sig ett tag. Nu tänker jag fortsätta med att ligga orörlig i soffan vilket jag har gjort sen jag kom hem ovanligt död från skolan+gymmet. Svenska hollywood fruar börjar ju nu med hehe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0