Nånting större

Då var det lov och grejer! Kändes jätte oförberett med höstlov nu men jäklar va gött att chilla och typ, konstant sova i en vecka.. Däremot går det ju inte undvika att det fortfarande  blir mycket plugg men jag ska försöka glömma det en stund, iallafall denna helgen. Denna vecka som varit har jag haft matteprov så det har blivit en del sitta-kvar-och-plugga-i-skolan, till vilket pris kan man ju undra då eftersom att det typ inte kunde gått dåligare, haha. Iallafall, detta håller på att bli en lite disturbing habit då jag i torsdags satt kvar i skolan från tjugo i två till fem egentligen utan någon anledning.. Kom dock tillslut därifrån och drog istället till Narcis. Även igår blev det en chillkväll med Damir, Gustav, Narcis, en chipspåse och lite pizza. Go fredagskväll! Nu ska jag iallafall gå upp och käka frukost. Vaknade för en halv timme sen, det måste vara något av det tidigaste någonsin (på en helg). Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0