Nånstans där så blev jag den jag är nu

Hej på er! Usch, mitt humör är inte det bästa just nu. Har egentligen inte så mycket att klaga på men den här jädrans stormen valde ju att komma på helt fel kväll helt enkelt.. Skulle egentligen haft myskväll med Emma och Filippa men det gick helt enkelt inte att ge sig ut idag så det fick bli att stanna hemma och plugga. Jaja! Får nöja mig med att jag hade den mest ultimata myskvällen igår helt enkelt. Middag och Lars Winnerbäck i Jönköping tillsammans med Sanna och Mamma; så jävla otroligt bra. Det måste nog vart den bästa konserten jag sett med honom, helt nya versioner av låtarna. Hoppas verkligen att det släpps ett livealbum från denna turné nu bara så att man kan njuta av det igen. Nu tänkte jag iallafall snart gå och lägga mig och hoppas på att det värsta ovädret går över tills imorgon. Lite mysväder är alltid gött men man ska ju gärna kunna gå utanför dörren, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0