Du sätter höstsolen i eld

För en gångs skull har jag några vettiga bilder ifrån min helg. Den har iallafall varit super bra! Började gött med ett förjävligt prov men som tillslut ändå kändes riktigt bra, goa provresultat, mitt och Filippas fika som vi ändå lyckades rätt hyffsat med (snodde bilden från Hanna) och sen en tripp till Jönköping. Jag och Jeta åkte upp på fredagskvällen och spenderade sedan natten och lördagsförmiddagen i Amandas nya lägenhet. Helt underbart  med bästa sällskapet (och onyttigaste maten) helt enkelt. Kvällen tillbringade jag hemma hos Ronja för go födelsedagsmiddag och tjejkväll, efter att jag läst ut Torka aldrig tårar utan handskar del 2 vilket var typ cirka det bästa någonsin. Har haft en bra vecka överhuvudtaget och hoppas på ännu bättre framöver nu när det snart är lov och allt! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0