17 Oktober

Hallååå.. Fredag imorgon igen? Jag har varit fokuserad på historia och matte plugg denna veckan så det har tagit upp det mesta av min tid. Matten vill jag gärna inte kommentera men historian tycker jag verkligen om så jag hoppas att det går bra på provet som är imorgon. Annars har jag bokat Justin Timberlake biljett (!), vardagsfikat och lite sådär med mina fina vänner och i tisdags var jag på en föreläsning i skolan med Julian Better som växte upp i Sovjets Gulagläger vilket självklart var jätte intressant. Bra att man får chansen att lyssna på sådant. Sen från en sak till en annan kan jag meddela att jag försökte mig på att baka idag. Japp, detta är något som jag egentligen bör hålla mig borta ifrån. Det gick ju mestadels käpprakt åt helvete helt enkelt men hoppas att det kanske möjligtvis smakar okej iallafall. Ikväll har jag vart på biomys med dansen och kollat Hela sverige bakar och nu ska jag soooooovaaaa, obviously. Pusssssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0