9 November





Hallåå! Några sjukt random (värdelösa) bilder från veckan + en gammal från Kreta. Inte mycket har hänt de senaste dagarna, rätt mycket i skolan bland annat några psykiskt jobbiga spanska grejer (muntlig redovisning) men allt gick bra så slutet gott allting gott haha. Igår så startade jag helgen med en av de bättre kvällarna på länge. Var hemma hos Narcis med han och John och kollade Perks of being a wallflower, russian roulette with donuts, lite bil kurragömma på det. Lite halv konstig kväll men riktigt skojj haha. Idag har jag varit ute och gått men mest packat inför imorgon då vi åker till Lettland. Det är fullständigt sinnessjukt hur snabbt tiden går ibland men imorgon bär det av iallafall! Varvar alltid emellan att antingen ha as panik eller att vara jätte taggad men jag tror det blir bra, hoppas på det bästa. Ikväll är jag iallafall barnvakt för Nellie och Tilde så nu ligger jag och chillar lite innan jag åker hem. Ha de gött hörrni puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0