2 November

Här sitter jag en lördagskväll och kollar på Så mycket bättre! Älskar detta program verkligen och jag har ju total förälskat mig i Ebbot Lundberg; så fantastisk haha. Detta lovet har gått lite långsamt tycker jag (annorlunda nog) men har haft det jätte mysigt. Har haft en as go biokväll med Cissi och Matte och blivit lite små besviken på filmen Gravity (bra skådespelare men halvdan handling) och i onsdags hade jag och några i klassen lite tjejkväll med ost och kex och allt möjligt gött. I torsdags hängde jag hemma mest och ruttnade men på kvällen flyttade jag iallafall några meter ifrån min soffa till Narcis så kollade vi på HP och hade de gött. Igår var jag i Ullared hela dagen vilket uppenbarligen resten av Sverige, och typ hela norden, också tyckte var en bra ide så vi var ju icke ensamma där, sen spenderade jag kvällen med Agge, Ronja och Matte. Idag har jag varit hos farmor och på kyrkogården och lite så och när jag kom hem så tog jag en fika med Saga, något jag insåg var alldeles för längesen vi gjorde. Nu tänker jag läsa John Green och kolla tv repriser resten av kvällen iallafall! Kram på er hoppas ni haft ett gött lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0