Work work

Hojdi! Jag sitter på jobbet just nu och har det rätt så tråkigt. Inte mycket att göra. Dock slutar jag om två timmar så då ska jag träna och hem och chilla resten av dagen! Underbart. Igår jobbade jag också vilket innebär att jag gått upp väldigt tidigt allt för många dagar just nu, men allt för pengar! När jag kom hem var jag död som alltid och spenderade några timmar med att inte göra ett skit. En annan produktiv liten grej jag lyckades med var att radera 50% av en NO uppsats jag skrivit på hela helgen. Detta förstörde i princip hela min planering av dagen eftersom att jag fick sitta och försöka knåpa ihop den igen. Lyckat som attan! Sen tänkte jag träna men hann även inte det utan det blev en spontan bio med Narcis istället. Vi såg The Great Gasby som varit väldigt efterlängtad! Tyckte den var riktigt bra. Efter det blev det att jag cyklade till Amra och kollade på Champions league. Kollade inte klart på hela men förstod såklart att Bayern vann. Har känt mig som en riktig lodis ungefär hela denna helgen så jag längtar lite till att skolan, och en ny vecka, börjar imorgon haha.. Delvis pga att varje gång jag träffar Amra försöker hon GÖDA mig vilket innebär att jag ätit jag vet inte vad den här helgen. Sen har jag inte tvättar håret på X antal dagar så det ska bli lagom skönt med en dusch idag... Nu ska jag försöka göra någon nytta på det här stället, hehe. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du? :)

2013-05-27 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0