To raise a union

Snodde tre bilder från duktigaste CISSI från i torsdags.. Hääärligt som sjutton!
Idag var jag inte så taggad på skolan, var så sinnesjukt trött i slutet av dagen (som väntat) och ändå var det inte en jobbig dag. På något sätt är de alltid de där halvdana måndagarna som slöar ut en totalt. Efter skolan skyndade jag mig hem och åt lite innan ett snabbt benpass och sedan blev det lite dans övning! Den här veckan blir det full on dans då föreställningarna är i helgen, men det är bara kul!! Nervöst och jobbigt men det går nog bra haha.. Nu har jag slagit mig till ro och packat upp allt här hos pappa så ska kolla på Fantasterna nu. Det var ju Sagan om ringen idag så ska kolla om jag hänger med lite. Antagligen inte men det är kul! Sen blir det veckans Game of thrones så idag blir det nörd dags! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0