This years love

Idag har jag varit så sjukt uttråkad vilket jag nästan alltid blir dessa långa dagar hemma, haha. Har varit ute på en powerwalk och nu ikväll kollat på Lova och Tildes match i Gislaved.. Avslutade med lite donken vilket var förjävla gött. Idag har jag också kollat på hela två filmer vilket är jätte ovanligt att jag orkar nu för tiden men är det söndag så är det! Kollade på denväldigt omtalade Save Haven som faktiskt var fin, lite tradig men bra för att vara baserad på Nicolas Sparks. Nu kollar jag Silver linings playbook som också är jätte bra! Nu ska jag plugga glosor och njuuuta över att jag har en förjävla go sovmorgon till klockan 1 imorgon med endast en lektion.. Hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0