Sunshine

Tjaaaa! Började denna dagen på bästa tänkbara sätt, en liten powerwalk i solen. Tänkte egentligen njuta av min sovmorgon men självklart vaknade jag tidigt, piggare än någonsin. just idag så då får man passa på! Drog sedan till skolan för att ha en svenska lektion och sedan satt jag och Filippa kvar några låååånga timmar. Äntligen är det där jävla arbetet klart iallafall! När jag kom hem blev det lite stress innan det var dansfest på stan. Varmt som satan, jobbigt med klädombyten och danser man glömt bort men det gör inget! Kvällen spenderades på bästa möjliga sätt med mina fina vänner. Är mätt som ett djur just nu så det blir till att sova gött ikväll! Återigen hoppas jag även på detta fina vädret imorgon, så fantastiskt underbart. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0