Som om det var din sista första gång

Jag och fina vännen efter dansföreställningarna
Go dag idag! Eftersom att det nu endast är två veckor kvar till sommarlovet och detta är sista hela veckan (!!!) händer det inte så mycket i skolan. Det är lite saker kvar att göra men lektionerna är chill och i tisdags blev de sista nationella klara. Sån otrolig jävla lättnad! I eftermiddag efter skolan var jag en stund på stan med Matilda innan jag cyklade hem för att dra mig ut och springa en runda. Perfekt väder för det idag! Nu ikväll har jag bara ätit gott och sörjt i min ensamhet över det faktum att Beyonce just nu befinner sig i Globen Stockholm. Känns lite sådär att missa en sådan sak men får sitta här hemma och sjunga lite istället. Nu tänkte jag iallafall kolla på en film innan det blir läggdags. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0