Grillkväll

Hallo! Vaknade för ett bra tag sen men ligger fortfarande och drar mig i sängen, bästa! Igår var jag hemma och pluggade rätt mycket + tränade med Jeta men senare på kvällen var vi några stycken som var hemma hos Simon och grillade lite! Sen drog vi även vidare till en fest i Forsheda. Go kväll! Har haft en jätte bra helg, i fredags fyllde Tilde år så vi var och firade henne och sen åkte jag ut till Hillerstorp för sista Halv åtta hos mig! :) Idag ska jag kanske sola lite (vet inte riktigt hur vädret är än), plugga, träna och kanske kolla på Lovis och Tildes fotbollsmatch!:) Perfekt söndag med världens skönaste vecka framför mig! Love.


Kommentarer
Postat av: emma

asså hur fan orkar ni dricka varje helg?

Svar: Hahaha!:) Det gör vi verkligen inte
jonssonlina.blogg.se

2013-05-05 @ 18:03:45
Postat av: -

Ey Emma!
För att vi är coola å inte du

2013-05-05 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0