Get lucky

Hello! Som ni ser på bilden har jag gjort en liten förändring. Sanna hade sin "make over" dag eller vad man ska kalla det i skolan igår så jag var där och klippte/slingade. Har funderat på kort ända sen i vintras men det har alltid varit inför sommaren isåfall så jag tyckte det passade nu.:) Är verkligen nöjd! Känns jätte skönt. Annars då, i måndags var jag hemma fortfarande förkyld och igår var det matte nationella.. Känns alltid osäkert men det känns iallafall bättre än vad det gjorde förra året vilket är en lättnad! Idag har det varit en helt okej dag med en massa bra besked tycker jag, spanska nationella gick till exempel bra vilket är extremt skönt. Efter skolan satt jag kvar tillsammans med min samhällsgrupp och försökte göra klart vår rapport och sen har jag tränat. Nu tänkte jag kolla på lite Game of thrones och öva lite inför muntliga spanska imorgon.. Är rätt nervös men de går säkert bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0