El rojo adios - Baby blue

Nu har jag äntligen kommit hem efter en jobbig förmiddag. Började med orientering i borgen vilket är en runda jag faktiskt glömt bort är så jobbig, har försökt förtränga det där sen Gröndal tiden. Ne men det gick faktiskt bra och var ganska roligt när man kom in i det och som tur var hann vi klart innan regnet. Direkt när jag kom hem drog jag till gymmet där jag var i nån timme så nu är jag faktiskt stolt över mig själv! Nu ska jag spendera några underbara timmar med att bara lata mig framför tven och ÄTA innan det är dans övning på scenen i eftermiddag. Puss och kram!!

Bjuder på två halvdana bilder, en från i fredags och en från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0