Brandi Carlile - Hearts content

Helluuuu! Idag har jag haft en dag som lätt kunde vart rätt jobbig men tack vare det underbara vädret har det gått helt okej! Har liksom haft 3 spanska nationella idag som var rätt jävla tuffa måste jag säga, men det är också så jävla gött nu när det är över!:) Efter skolan solade och läste jag lite innan jag och mamma sprang. Dock var det jobbigare än vanligt eftersom det idag var årets hittills varmaste dag och jag i princip smälte genom asfalten men det var ändå skönt! Sen var jag på årets första osudden-mys med Ronja, Matte och Cissi! Tecken på att värnamo-sommarn är på G! Sen nu ikväll har jag dansat och nu tänkte jag vara så härligt tråkig att läsa i en halvtimme innan jag sussar. Gött kött! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0