22:04

Heeello! Sitter bänkad framför tv:n och hockeyn just nu så det får bli lite hederlig gammal mobilbloggning. Idag har jag slöat som aldrig förr! Kollat på film (Warm bodies, skit bra) och klart på hela How i met your mother season 8. Så jääävla bra!! Sen har jag försökt plugga matte men inte gått så bra, har bara blivit ännu mer röv förkyld så jag har verkligen inte orkat göra något även fast jag varit så jävla rastlös. Igår efter dansen var jag och kollade esc hos Agnes med henne, Ronja, Amra och Cissi. Tyckte fasiken inte det var så bra i år men alltid mysigt ändå såklart. Alltid gött med lite myskväll efter en jävligt ansträngd helg! Nu ska jag kolla klart hockeyn och hoppas på vinst innan jag ska försöka sova lite utan att kvävas av mitt eget snor. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0