16 maj

Hello, sitter och slö kollar lite på Eurovision just nu. Ingen höjdare än så länge! Idag var det ingen skola för mig eftersom att vi hade första dansföreställningsdagen. Bara genrep idag men nästan det som är jobbigast. Jätte kul som alltid men fyfan det tar i princip ur ens vilja att leva där i slutet av dagen. Jag tror dessutom att jag blivit sjuk eftersom att jag åkt på världens förkylning.. Började igårkväll och idag när jag kom hem så var det kört kan man säga. Ska dock inte klaga för mycket för vi har haft så jävla fint väder idag och kommer antagligen även få imorgon vilket uppskattas! Ska gå och lägga mig nu och försöka ladda lite inför imorgon då föreställningarna börjar! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0