12 maj 16:25

Hello! Om det är något jag är bra på då är det fan skjuta upp grejer, haha. Idag skulle jag säga att jag varit rätt duktig då jag faktiskt har suttit några timmar med matten och försökt förstå lite, men nu känner jag däremot att min nödvändighets-kvot är fylld för dagen så jag orkar inte gå och träna vilket jag egentligen måste... Haha. Ne men jag är jätte trött idag igen om det är något att skylla på, blev en sen kväll igår hemma hos Narcis tillsammans med Jeta och Damir. Blev riktigt mys med kladdkaka och te och sen blev det att jag och Narcis dröjde ut tiden som vanligt med en väldig massa nörd snack. Bästa! 
 
Men nu SKA jag faktiskt dra mig till gymmet och sen eventuellt träffa Amra en stund på (förhoppningsvis) lite paj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0