We wait through the hours of cold

Vår/sommar känslorna börjar smyga sig fram nu när det var snöstorm och allt igår.. Inte roligt. Skönt att det "bara" är drygt 100 dar kvar till sommarlovet, till och med svensk sommar är bättre än hur det ser ut just nu! Är väldigt trött på kylan för tillfället.
Men idag det ju iallafall måndag igen, det var skönt som sjutton med helg men den gick för snabbt som vanligt. Rätt person som vann mello i lördags iallafall! Alltid något! Idag så var det inte en så ansträngande skoldag heller precis, vid lunch så åt jag Matilda Ronja Agnes och Mai på Lilla krogen. Brukar inte kunna äta mer än en halv tallrik så det slutar alltid med att jag är förbannad och fattig som ett as. Men ibland får man unna sig lite haha. Efter det var jag iallafall lite på stan och köpte lite (mindre) behövliga saker som träningskläder, innan jag var hos optikern. Fick mina linser så ska testa det imorgon för första gången! Men nu ska jag sova, är förjävla trött faktiskt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0