Stanna kvar

 
Hooooooooj. Idag har jag varit i skolan + gymmat rygg/biceps med Saga. Kuuuuul kul! Blev på så jävla bra humör! Satt kvar i skolan en stund innan och försökte plugga lite matte men no rest utan fick ge mig på det igen när jag kom hem, har två uppsatser som ska vara imon respektive onsdag och matte prov på fredag...OCH idag var det NO prov men det gick faktiskt bättre än förväntat! Just nu ska jag faktiskt inte klaga då jag tror jag blev klar med svenskan innan så jag har kunnat ta det lugnt hela kvällen nu. Bästa.
 
Iallafall, min helg var jätte bra! I fredags var det Clara och Hannas tur att ha Halv åtta så det var jätte mys och gott som vanligt. I lördags var jag och familjen i Ullared, det var helt proppfullt men lyckades ändå komma hem med några fynd. På kvällen var vi några som hade en liten överaskningsfest för Damir som fyllde år. :-) Sen igår jobbade jag en stund och sen var vi några stycken som firade Damir igen sen hemma hos honom på kvällen! Alltid välkommet med lite tårta på en söndag. 
 
Nu ska jag läsa lite Hp och den nya Elle innan jag slocknar. Jag är såååååå jäääävla glaaad just nu för alla våra lektioner är inställda imorgon!! Finns ingen större lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0