So we put our hands up like the ceiling can’t hold us

Hello! Först nu har jag tid (enligt mig) att blogga! Sen jag kom hem från Eksjö idag har jag varit otroligt lat men lyckades ändå packa upp allt och så vilket var en jävligt stor bedrift. Eksjö vart iallafall hur kul som helst. Trodde jag skulle vara död hela helgen pga all dans men tyckte vi lyckades stå på benen hyffsat bra iallafall, haha. Kunde inte bli annat än roligt med dessa underbara dans tjejer.♥ Sen jag kom hem har jag försökt återhämta mig lite, mestadels i matväg om vi säger så. HOLY alltså vi snackar helt enkelt inte om vad vi käkade denna helgen.. Inte okej. Annars har jag faktiskt sovit rätt bra iallafall, och i lördags var det uppe tidigt som gällde då det var föreställningar hela dagen men igårkväll blev det skräckfilmsmys halva natten så det tog ett tag för mig att somna. Känner att jag inte är helt på topp för skolan imon (vill dö)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0