Fredag/Lördag

Åå är så bra på att blogga..!:) Haha. Denna helgen har varit jätte mösig än så länge, igår var jag på Halv åtta hos mig hemma hos Emma så hon och Filippen hade lagat en redig brak middag, alltid trevligt! Sen så var jag, Ebba och Jeta på en fest en stund innan jag och Ebba drog hem till mig och sov. Idag har dansgruppen varit i Eksjö hela dagen på repetition, vi ska vara med på föreställningar där om några veckor så vi skulle kolla läget och lite så! Alltid lika kul med dessa underbara tjejer. Haha men gud va död jag är just nu, har slapp käkat sammanlagt typ 10 ton godis känns det som så jag har spenderat dagen i matkoma alltså. Men nu blir det snart att bunkra upp igen! Är det mellofinal så är det! Ska kolla hos Agnes med girlsen.:-)

https://cdn1.cdnme.se/3442643/7-3/pic_513b7b159606ee3c7e309783.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3442643/7-3/pic_513b7b289606ee3cc529cf06.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0