And you laugh like you've never been lonely, that's alright honey

Hola! Hade en jätte bra födelsedag igår, även om jag oturligt nog mådde illa halva dagen och det fick bli en tidig kväll eftersom att jag jobbade idag klockan sju. Är så tacksam över mina fina vänner. Var så oerhört trött idag och mådde fortfarande lite pissigt (av någon okänd anledning) men nu ligger jag hemma igen och har återhämtat mig litegrann! Ikväll ska jag till Amanda med tjejerna och mysa lite. Jobbar tyvärr imorgon igen men jag får helt enkelt va trött då med. PUSS!

Kommentarer
Postat av: sanna

superfint linne! vart är det ifrån? :)

2013-06-29 @ 21:24:50
URL: http://sssannasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0