We're on our way, way, way

Några få bilder från studenten/utspringet
Idag är det årets första sommarlovsmåndag och jag är redan uttråkad. Igår regnade det så sinnessjukt mycket vilket sänkte humöret en gnutta. Spenderade dock några timmar med mysigaste tjejerna på Stigs och på kvällen kollade jag skräckfilm tillsammans med Ronja och Cissi. Idag var det ju då jätte fint väder som tur var men jag blir så jävla lätt rastlös. Har solat och läst ut min bok (som förövrigt var sjukt bra - Catcher in the rye), tränat, tagit en glass på stan med Narcis och Jeta och nu ikväll blev det en go kväll på osudden/mcdonalds. Bra dag ändå, kanske för att jag nästintill tvingat folk att umgås med mig..Haha. Kommer bli en lång sommar känner jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0