Tråkonsdag

Åh, jag är så uttråkad = bloggning. Äntligen funkar internet här i huset och jag har suttit nu i någon timme med att försöka komma på något att önska sig till min födelsedag på fredag, men det går inte så bra. Det är väl ett bra tecken dock att man inte kommer på något man behöver! Innan idag var jag som sagt och körde ben på sjukhuset, har slarvat gånger hundra med både träning och mat de senaste veckorna men det gick prima! Det enda lite sura är att numera när jag är hos pappa måste jag cykla tvärs över hela stan för att komma till jobbet/gymmet. Gör mig inte så jätte mycket dock! På tal om det så var det någon som undrade vart vi har flyttat och huset ligget i princip i slutet/början (beror på hur man ser det) av Värnamo. Ungefär vid slutet av Jönköpingsvägen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0