Finally

Nu tänker jag lägga upp en bild där jag är skrämmande lik en förståndshandikappad men FUCK IT, lycka!

Igår var världens sjukaste dag. Satt och fikade med tjejerna på stigs och vem kommer inte och går på åbron om inte Amanda Bok? Förjävla elak överaskning mot oss som fick världens chock men ack så underbart! Såååå jävla HÄRLIGT att ha henne i Sverige igen. Vi satt till stängning och försökte ta igen allt som hänt på ett år, vilket inte är så lätt, och efter det drog jag, Cissi och Ebba hem till mig och myste lite en stund. 
 
Idag har jag sovit så GÖTT och sitter och käkar frukost just nu. Det var nyss fint väder men nu började det visst regna igen, det kom ju bara så perfekt då jag tänkte dra ut och springa nu. Aja! Sen ska jag nog träffa tjejerna på lunch och förhoppningsvis göra något ikväll. Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0