Beautiful day

Denna dag har spenderats med shopping och karneval tillsammans med min kära syster, jobbig träning, massa sol och bio med Amra. Fastnade i solstolen några timmar då jag kämpade med de sista sidorna i femte Harry Potter. Den har tagit sin lilla tid men det var SÅ värt (tårar vart inblandade). Även om jag var lagom laj efteråt och jag glömde bort tiden något så är det skönt att man äntligen fått lite färg! Jag och Amra var och kollade på Hangover 3 som på något konstigt sätt slog alla förväntningar, haha. Så sjukt underbar. Ikväll blev det dagens påtvingade plugg (som iallafall är gjort nu) och jäkligt mycket käk så nu somnar jag gött hoppas jag. Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0