15 juni/Sommarlov

Åh herregud, fick precis en mildare chock då jag insåg att vi redan är inne på den 15 juni. Nu är ju klockan precis över 12 men ändå. De senaste dagarna har gått så sjukt snabbt, bal, student, skolavslutning, betyg och allt var det heter, men sjukt kul! Igår var det skolavslutning och för första gången slapp man pressen med jobbigt fix, fin klänning och hela köret. Blev så nöjd med mina betyg och vi tog det lugnt och fikade en stund i klassrummet innan vi kollade lite på avslutningen i kyrkan . Kvällen spenderades även den med min kära klass och trots regnfan blev allt väldigt lyckat! Åååå så underbara ni är allihop.
 
Idag har det varit student för min fina syster hela dagen så det har varit full rulle. Nu känner jag dock att jag behöver sova lite så man orkar med morgondagen! Puss och kram på er alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0