Så kan vi drömma bort denna natten

Bilder från Helsingborg + en go kväll hos Narcis
Nu är jag hemma efter några trevliga och välspenderade dagar i Helsingborg. Väskan är fortfarande inte uppackad och bilresan fördröjdes rejält tack vare en mindre go bilkö kombinerad med  illamående och trötthet vilket allt slutade med att jag, med världens minsta blåsa, fick sitta utelåst framför huset när jag väl kom hem; men jag är glad ändå! Får tacka mina tjejer och alla andra människor för ännu en rolig festival men nu blir det bra skönt att sova gött i sin egna säng.
 
Har precis kollat en stund på Hangover 3 men tänkte faktiskt gå ner och packa upp samt sova nu så man är redo för en ny vecka imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0