Mer från Öland

Vill tillbaka till detta underbara.
Idag har jag jobbat och tappert ansträngt mig för att ta mig igenom dagen. Försökte förgäves spendera tiden med att hitta en hyfsad radio kanal så man har något att lyssna på men varenda jäkla frekvens leder ju tillbaka till mix megapol-fan. Liksom vilken frisk människa VILL höra Euphoria med Loreen 13 gånger en måndags förmiddag (2013?!), kan vi inte bara gå vidare känner ju jag? När jag kom hem var jag iallafall lagom go efter att ha tvingat mig själv till gymmet också. Motivationen är helt enkelt på noll just nu kan man säga! Sen drog jag iallafall till pappa, packade upp och packade ner igen (till Stockholm imorgon) och spenderade sedan kvällen hos Agnes med henne och Cissi. Calle och Richard kom även sen så kollade vi på lite Hipp hipp och myste till det. Nu ska jag banne mig sova men det är ingen ide då det blir en tidig morgon imon igen, ska som sagt till Stockholm med familjen. Har bokstavligen inte fått sova ut ordentligt på en vecka. KRÄVER SÖMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0