Känn ingen sorg

Hej på er! Slänger upp lite instagram bilder från de senaste dagarna, har egentligen jätte många andra men orkar inte lägga upp det nu. Sen jag slutade jobbet (Halleluja) i fredags har jag haft några underbara dagar. Hängt med mina bästa tjejer och pissat på oss till skräckfilm, grillat, haft sleepovers, sol och bad och lite partaj! Precis så jag ville att min rediga semester skulle starta! Idag har jag och tjejerna återhämtat oss lite från igår på osudden; typ årets varmaste dag idag. Ikväll var jag och Saga på bio och såg efterlängtade Känn ingen sorg och den var fantastisk så in i helvete. Imorgon ska jag nog till Skrea med Cissi och Ebba, skulle egentligen bli Skara men det får helt enkelt bli en annan dag! Kram och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0