Feelin' electric tonight

Åh, svensk sommar när den är som bäst! Har haft en så perfekt helg i Öland med skönaste människorna och underbaraste vädret. Kom hem idag efter en bilresa där jag var ungefär halft medvetslös och har sen dess tvingat mig själv att vara ute i det fina vädret här hemma med. Jag klagar absolut inte men man har ju mått bättre än vad jag gör idag och jag kände faktiskt mest att jag ville stänga in mig i en isolerad mörk källare resten av dagen.

Efter att jag kände att jag vart på gränsen till solsting så gick jag iallafall in och nu har jag spenderat några långa timmar med att redigera (och radera) fööööör många bilder. Får lägga upp resten sen! Nu ska jag duscha och packa upp och sen kommer Cissi hit för lite mysipys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0