Ready for the weekend..

Hejhopp, den här helgen har vart super sköjjig. I fredags var det spexet som var riktigt kul, vi i klassen var innan hos clara innan och hade det gött så det var nice! Igår tog jag det bara lugnt och sen på kvällen var jag och åkte pulka med matte,ciss,ebba,damir,narcis,adis och gustav... Älskar att åka pulka så det var sjukt najs förutom att man blir trött så jävla snabbt haha. Blev mest korvgrillning. Sen sov ebba hos mig! Idag har jag gynnat en stund och så var vi på kalas för att fira lilla Nellie som fyller två år imorgon.. Har varit en jävla svullo dag idag med både pizza och tårta nu får det bli skärpning resten av veckan. Men jag taggar redan nästa helg!! Pussssarrr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0