Lonesome waltz

Bild från imorse på jobbet när solen gick upp, vackert!! Den andra bilden är från ikväll då vi var några tjejer hemma hos Emma och käkade, spelade spel och sånt. Riktigt mysig kväll!
Igår när jag hade kommit hem från Jönköping så spenderade jag kvällen hos Jeta med Armin, Damir och Jeta och så Amra och Aida var med en stund med. Vi kollade på Taken 2 och åt som rövar precis som vanligt. Även det super mys.♥ Är väldigt nöjd med mitt lov faktiskt, har haft hur kul som helst och bra början på året! Inget som gått käpprakt åt helvete iallafall. Nu måste jag dock gå och lägga mig tidigt för jag jobbar imorgon igen men som tur är har vi studiedag på måndag så jag får sova ut en dag innan skolan börjar... ÄLSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0