When there's nowhere, nowhere to go but down

Inte världens fräschast bild från igår men alltid något! Det var faktiskt roligare än väntat igår på "fall break", vi var några tjejer från klassen hos Hanna innan sen gick vi tillsammans ner. Men det var riktigt kul! Idag var jag tillräckligt trött för att ge mig sälv lov att stanna hemma hela dagen, skönt med att få en liten extra anledning att stanna hemma och löka på valentines day. Nu har jag ätit gott med mamma och tagit ett sjukt skönt bad och nu tänkte jag faktiskt kolla på The hobbit som jag äntligen lyckats ladda ner... Haha, not ready for this. Imorgon ska jag och Ebba till Halmstad och kolla på Les mis på bio som jag längtat efter lääänge länge.. Så det ska bli skojj! Nu ska jag som sagt ruttna lite till, fortsatt glad alla hjärtans dag. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva vilka dina favoritböcker är och varför?!:)

2013-02-17 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0