Weekend

 
En redig bildbomb här nu! Fick lite ångest och kände att jag behövde blogga lite, men nu blir det ju väldigt mycket ointressant på samma gång känner ju jag då. Men aja! Helgen då har ju varit den mest stressfulla ever. I fredags var jag, Matilda, Cissi, Amanda och Lovisa och bowlade vilket var jätte kul även om man inte vann kanske. Men vi var alla duktiga ändå tycker jag! Sen i lördags så jobbade jag svin tidigt som vanligt och efter det var det bara att dra till Götet och kolla på Mello. Lite schlagergeeky är det ju men det är riktigt kul faktiskt, sen gillar jag ju Gina som attan alltså haha, och denna gången var det mycket bättre artister än förra gången! (Anton Ewald..). 
 
Igår jobbade jag igen och direkt efter det skulle ju jag och Matilda anordna en "Halv åtta hos mig" för 10 pers så det blev ju lite fix och trix där ett tag. Men det blev en riktigt lyckad kväll! Man ser ju bilderna ovanför då + min lite onödiga frukost då men den blev så perfa så den fick va med. Proud mama. 
 
Idag har jag dragit mitt arsle på gymmet tillsammans med Saga, och sen har jag även varit där tills nu ikväll. Mysispysis.♥ Nu blir det faktiskt lite lame PLL och sen sööööööömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0