17:03

 
 
Hola! Idag har inte varit världens bästa dag. Inte så kul att skolan börjat igen och sen trodde vi att spanskan var inställd imorgon så jag och Ebba tänkte gymma på morgonen men det var visst inte så.... Lite segt. Men vi var iallafall där idag och även om jag var trött som ett as idag så är det alltid bättre än något. Det SNÖAR också så likt förbannat just nu vilket inte är as skojj. Men nu ska jag snart åka bort till pappa för att spendera veckan där istället så ikväll ska jag bara chilla och njuta av att det iallafall inte är något plugg just nu! 
 
Igår fick jag faktiskt en frågan om jag kunde skriva vilka som är mina favorit böcker, och eftersom att det är mitt absoluta favorit ämne tänkte jag att jag lika gärna kunde svara på det.:-) När det gäller deckare (svenska) så tycker jag att Lars Kepler böckerna är överlägset bäst. Det finns mycket bra svenska deckar serier men dessa är verkligen (förutom spännande och hemska) välskrivna! Annars är mina favoriter just nu The perks of being a wallflower, To kill a mockingbird (orginalen) och Jenny av Jonas GardellAlla dessa är rätt nylästa men det är ju så att man gillar de man läste senast mest! :-)
 
Pussss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0