Prettiest world



Hola. Trodde aldrig att jag skulle bli sugen på att blogga igen men min uttråkan brukar ju vara roten till det där. Jag har en tendens till att bli lite rastlös när jag inte har grejer planerat men idag ska jag bara försöka löka o chilla så mycket som möjligt haha. Igår jobbade jag vilket gick långsamt som attans, men det är alltid värt det! På kvällen hängde jag med mina myyyycket saknade flickor. Amanda körde någon slags threading på mig och jeta och fixade våra ögonbryn och sånna lyx grejer. Måste säga att jag var lite skeptisk innan, men det var jävligt nice! Den tjejen är duktig hon. Nu idag ska jag som sagt inte göra mycket annat än att glo på tv, läsa min nya bok (438 dagar) och möjligtvis ta en powerwalk. Hoppas ni också har en go fredag än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0