Juldagen



Hello hello! God jul och fortsättning på er! Jag har haft en bra jul än så länge. Härlig julafton igår, fick allt jag ville ha inklusive några riktigt bra överraskningar , och jag tror att vi fick besök av den goaste tomten på länge haha! Vädret kunde väl vara mer juligt och man blir ju alltid så överdrivet mätt av maten men det är ju bara en gång om året också så då ska man vara glad! Idag är jag dock lycklig då det är den traditionella kalkonmiddagen istället för köttbullar och skinka. Har varit borta på annat håll hela dagen och ska försöka träffa lite vänner ikväll så man får en paus från släkten, haha. Sen är det jobb imorgon så då är det roliga över! Hoppas ni haft en bra start på lovet allihop, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0