December

Det var ett tag sen! Sa till Filippa innan att jag måste nästan blogga för att få bort den där hemska bilden som är i inlägget under, haha. Ne men har inte alls varit sugen på att skriva men just nu är det faktiskt den klassiska anledningen som lockar; behöver en orsak att ta en paus från plugget. Förvånansvärt nog har jag relativt lite skolgrejer nu innan jul men håller på med en slags historia uppsats om Berlinmuren som jag helt enkelt hakat upp mig på. Går bara väldigt väldigt segt. Men annaaaaaars då, känns helt sjukt att det är jul om typ tre/två veckor? Det gick undan som fan där efter höstlovet men det är trevligt, gött att dessa månader går undan lite för en gångs skull (själva julen får dock gärna dröja sig kvar). Nu i veckan och i helgen blir det mest fullt upp med dansen då vi har föreställningar nu på lördag. Hoppas på att det blir rooooligt och BRA! Sen blir det även lite 18 års partaj, julbak och tidig lucia så jag hoppas på en bra helg. Kraaaaamar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0