30 December

Halloooj! Cirka tio minuter kvar sen börjar sista dagen av 2013. Känns.. Rätt sjukt. Men har haft ett väldigt bra år faktiskt så förutsättningarna för 2014 är väl ljusa (peppar peppar)! De senaste dagarna har jag tagit det riktigt göttigt lugnt hela tiden. Hade en mycket bra kväll i förrgår tillsammans med John och Narcis vilket är mer än tillräckligt för mig och mitt jullov haha, och sen dess har jag även total sönder kollat Bo Burnhams show what. DÄR om något har vi ett riktigt bra exempel på min svårplacerade och jävligt larviga humor.. Kolla själva för att förstå hur genialiskt det är. Aaaannars, nu i slutet av denna helgen drog jag Cissi och Matilda ner på en liten shopping tur i Helsingborg. Jätte mysigt och förvånandsvärt nog hittade jag faktiskt massa bra grejjer. Ikväll har vi varit några stycken och handlat tills imorgon så nu tror jag det kan bli ett riktigt bra nyår! Gott nytt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0