15 December


Halloj! Det är fullt upp med julförberedelser i mitt liv just nu, ungefär som det brukar vara vid tredje advent. Jag är 100% pank från att ha köpt alla julklappar, i fredags var det lucia och igår klädde vi granen och så bakade jag, Lova, Sanna och Jim pepparkakshus. Men allt som har med julen och göra är bara positivt så det gör inget om det blir lite stress haha! Nu i helgen har jag även hunnit med att ÄNTLIGEN övningsköra vilket jag inte gjort på i princip 2 månader, och sen har jag jobbat idag. I fredags var det ju som sagt lucia så vi var några stycken och kollade på fina Clara när hon blev krönt och sen hängde vi lite hemma hos mig. Har även hunnit med två Max besök haha, var där igår med Jeta och Narcis och sen blev det standard efter jobbet käk idag. Plus tror jag att jag käkat totalt 2 kg godis eller nått denna helgen men det gör inget! Åh en annan grej, The hobbit 2!! SE DEN ni som uppskattar bra film och som inte sett den än, haha. Var och såg den i veckan och den var överdrivet bra, den må kännas som 24 h men den slog ettan med hästlängder! Nu ska jag inte skjuta upp min behövliga sömn längre utan puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0