Värnamo dagarna

Tjeeeeeena. Inte jätte duktig på att uppdatera nu när skolan börjat dra igång men så är det. Har haft en jäkligt bra första vecka iallafall, även om alla skol saker kommit på en gång typ och gjort mig as stressad, men värnamo dagarna har varit riktigt lyckat i år! Grattis till det Värnamo. Helgen bjöd på en hel del roliga grejer men nu är det bara att samla krafterna igen och fokusera igen.. Var inte det lättaste imorse.. Som tur är får jag en veckas semester av ren lyx nu mitt i veckan då jag åker till Kreta på onsdag natt.. De e ju bara för härligt!! Nu har jag kollat Idol och lite av VMA men det där blev lite för galet alltså. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0